.:كلبه اي براي نهضت آباد:.

 


SecurityCam

SecurityCam یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مانیتورینگ و حرکت یاب تصاویر می باشد که می تواند با حداقل امکانات نظیر یک کامپیوتر و یک وبکم متصل شده به آن ، چشمان شما را همیشه باز نگاه دارد . این برنامه که هم قابلیت استفاده به صورت محلی ( Local ) و هم از راه دور ( Remote ) را داراست می تواند شما را از تمامی وقایعی که در محل های مورد نظرتان اتفاق می افتد با خبر کند و در واقع چشم سومی باشد برای شما . این برنامه همچنین قابلیت دزدگیر را نیز داراست . روش کار دزدگیر این برنامه بدین صورت است که پس از نصب و ثابت شدن وبکم در تمامی طول روشن بودن ، محیط را مونیتور کرده و در صورت مشاهده شی یا اشیای جنبان به سرعت شما را آگاه می سازد .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


Max Keylogger

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید از کارهایی که در نبود شما با استفاده از کامپیوترتان انجام می شود آگاهی پیدا کنید ؟ برای رسیدن به چنین نیلی می بایست از نرم افزارهای کی لاگر و مونیتورینگ استفاده کنید . اگر تا کنون گمان می بردیده که کی لاگرها فقط می توانند در جهت ربوده شدن اطلاعات تان مورد استفاده قرار گیرند حال لازم است بدانید که شما نیز توانایی جاسوسی و دسترسی به بسیاری از اطلاعات را به وسیله ی این ابزار ها داشته باشید .
Max Keylogger نام یک نرم افزار حرفه ای جاسوسی است که با استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر از تمامی کارهایی که در نبود شما به وسیله ی کامپیوترتان انجام می گیرد آگاه شوید ؛ از کلمات و حروف تایپ شده توسط کیبورد گرفته تا برنامه ها و فایلهای باز شده . این نرم افزار که از یک سیستم پنهان سازی پیشرفته بهره می برد هنگامی که در حال اجراست تنها در صورتی محیط کاربری خود را به نمایش در می آورد که کلید های ترکیبی Clt+Ctrl+Shift+Z فشرده شوند . از این رو فهمیدن این مسئله توسط کاربر که رفتار او تحت نظارت هستند بسیار دشوار می گردد .
Max Keylogger با محیط کاربری بسیار زیبا و ساده خود ، شما را دسترسی هر چه بهتر به امکانات و ابزارهای مخلتف یاری می کند .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


Webcam Surveyor

آیا می خواهید هنگامی که پای کامپیوتر خود حضور ندارید ، از اتفاق هایی که می افتد با خبر شوید ؟ آیا می خواهید کامپیوتر محل کار خود را به یک دوربین مدار بسته پیشرفته تبدیل نموده و از هزینه های جداگانه ای که می بایست برای خرید و نصب دوربین انجام دهید ، جلوگیری نمایید ؟

Webcam Surveyor نام یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی است که با نصب آن بر روی ویندوز خود می توانید به وسیله ی ابزارهای مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد اقدام به ضبط فیلم های در حال پخش نمایید . با استفاده از سیستم اخطار پیشرفته ی این نرم افزار هنگامی که حرکت یا تکانی در محیط تحت پوشش دوربین انجام گیرد ، برای شما ایمیلی با مضمون اینکه در محیط ممنوعه تان کسی یا چیزی وارد شده است ، ارسال می گردد . علاوه بر این با در اختیار داشتن یک سرور اف تی پی می توانید Webcam Surveyor را به گونه ای تنظیم کنید که عکس های تهیه شده از محیط به صورت خودکار آپلوده شده تا توانایی مشاهده آنها را از هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید‌ ، داشته باشید . تمامی ویدیو هایی که توسط این برنامه ضبط می گردند در فرمت AVI ذخیره شده و این امکان را به شما می دهد تا ضمن حفظ کیفیت ، قادر به ضبط حجم زمانی بیشتری نسبت به سایر فرمت های تصویری باشید . بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته Motion Capture که به شما کمک می کند تا از کل لحظات ضبط شده به سادگی بخش هایی را که با ورود اشخاص و یا تکان خود اشیا همراه بوده است پیدا نموده و در وقت خود به منظور بازنگری کل ویدیو صرفه جویی به عمل آورد یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد .

 

برخی از ویژگی های کلیدی Webcam Surveyor 1.9.2 build 561 :
- استفاده کاربری آسان و شروع فرایند ضبط تنها با فشرده دکمه “Start video capture
- ذخیره ویدیو ها در بالاترین کیفیت ممکن
- ذخیره سازی ویدیو های ضبط شده در چندین و چند فایل مختلف که باعث می شود بتوانید فرایند ضبط در به صورت ۲۴ ساعت و بدون وقفه انجام دهید .
- قابلیت استفاده از وبکم های HD با تصاویری به بزرگی ۳ مگاپیکسل
- امکان زمانبندی کردن فرایند آپلود ویدیوهای ضبط شده و یا تصاویر گرفته شده بر روی سرور FTP
- توانایی بزرگنمایی دیجیتال با کم ترین افت کیفیت
- و …

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Windows Password Remover 7.01

توجه : هرگونه سو استفاده از این نرم افزار به عهده ی کاربر بوده و دانلود کده هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد !

 

سیستم عامل ساخت مایکروسافت که با عنوان ویندوز شناخته می شوند تا کنون ورژن های متفاوتی را برای کاربران عرضه داشته است و یکی از نکاتی که وجه اشتراک همه ی آنها به شمار می رود ، امنیت بسیار پایین آن می باشد و کاربران همیشه از این موضوع گله مند بوده اند . گذاشتن پسورد در صفحه لاگین شاید می توانست تا قبل از امروز تا حدودی بازدارنده باشد اما برنامه ای که قصد معرفی اش را به شما داریم نشان می دهد که نفوذ به یوزرهای ویندوز آنچنان که تصور می شود سخت نیست !

 

این نرم افزار که Windows Password Remover نام دارد یک برنامه ی تحت بوت بوده و برای استفاده از آن می بایست در ابتدا آن را که در قالب ایمیج ISO قرار دارد بر روی CD یا DVD رایت کرده و پس از بوت با آپشن هایی که در اختیارتان قرار می گیرد پسورد یوزر های مورد نظر را ریست کنید . بله به همین سادگی و ظرف کم تر از ۱ دقیقه شما خواهید توانست بدون در اختیار داشتن پسورد به هر اکانتی که بر روی ویندوز ساخته شده است دسترسی پیدا نمایید . پس از بوت کردن برنامه لیست تمامی اکانت ها به نمایش در آمده و رو به روی هر یک عددی نوشته شده است و شما تنها با وارد کردن شماره ی هر یوزر می تواند پسورد آن را حذف نمایید .

نکته قابل توجه در آخرین ورژن این نرم افزار که برای شما در دانلود کده فراهم آورده ایم اینست که هیچ ورژنی از ویندوز از دست آن در امان نخواهد بود . بنابراین مهم نیست که ویندوز شما اکس پی ، ویستا و یا حتی سون باشد ؛ مهم اینست که همان یک دقیقه برای حذف پسورد کفایت می کند !

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


Ecodsoft Keylogger

آیا تا کنون به فکر این افتاده اید که فعالیت کاربران یک رایانه را تحت نظر خود گرفته تا از کارهایی که در نبود شما صورت می گیرد آگاهی پیدا کنید ؟ اگر چنین بوده باشد اکنون با وجود نرم افزار Ecodsoft Keyloggerهیچ فاصله ای با رویایتان نخواهید داشت چرا که به وسیله ی این برنامه می توانید تمامی کارهایی را که انجام شدهمشاهده کنید . کافیست تا نرم افزار را نصب کرده و در اولین اجرا مستر پسورد را وارد کنید تا تمامی تنظیمات پایان پذیرفته و جاسوسی شروع شده باشد !

Ecodsoft Keylogger می تواند اطلاعاتی نظیر استفاده های انجام شده از پورت USB ، پیغام های رد و بدل شده توسط مسنجر هایی نظیر یاهو مسنجر و MSN مسنجر ، سایت های بازدید شده به خصوص فیس بوک ، پرینترها و در ابعادی بزرگتر تهیه اسکرین شات از کارهای انجام شده و حتی کلیک های ماوس نیز باشد .
امنیت این برنامه در رنج بسیار بالایی قرار دارد به طوری که پس از نصب هیچ گونه رد پایی در برنامه های نصب شده All Program یا دسکتاپ باقی نگذاشته و اجرای آن نیز به صورت مخفی است و کاربر هنگامی که این نرم افزار در حال جاسوسی کردن از اوست به هیچ عنوان نه پنجره ای را می بیند و نه آیکونی کنار ساعت و تنها راه فعال سازی آن استفاده از کلیدهای ترکیبی Alt+Ctrl+Shift+Z می باشد . پس اگر نگران بودید که کسی از جاسوسی کردن توسط شما آگاه شود قطعا آسوده خاطر شده اید !

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


Net Monitor for Employees Professional

Net Monitor for Employees Professional نام ابزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به تماشای صفحه نمایش کامپیوترهایی که به شبکه ی شما متصل هستند ، بنشینید . بدین ترتیب اگر خواهان این هستید که فعالیت کارمندان یا کاربران شبکه خود را زیر نظر گرفته تا از این راه سدی بر موج اتلاف وقت و سرمایه ی خود بسازید ، کار دشواری در پیش رو نخواهید داشت . نکته ی قابل توجه در این نرم افزار که باعث نمایش تفاوت آن با نسخه های مشابه می شود امکان کنترلی است که برای ادمین فراهم خواهد آمد و این بدین معنی است که مدیر شبکه توانایی کنترل هر یوزر را از طریق ریموت در اختیار داشته و می تواند از ماوس و کیبورد خود به عنوان ماوس و کیبورد یوزرش استفاده کند .

اگر فکر می کنید که کنترل یوزر ها توسط Net Monitor for Employees Professional به همینجا ختم شده و تنها هنگامی که در شبکه حضور دارید امکان پذیر خواهد بود ، سخت در اشتباه هستید چرا که با قابلیت ضبط اسکرین ها حتی زمانی هم که به سرکشی از فعالیت کارمندان خود مشغول نیستید ، روح شما آنجا خواهد بود و نخواهد گذاشت به همین سادگی کنترل اوضاع از دستانتان خارج گردد . ویژگی دیگری که در این نرم افزار گنجانده شده است ، امکان ارسال پیغام برای یوزری خاص و یا نیز قفل / باز کردن سیستم او می باشد که از این طریق دیگر هیچ گونه کنترلی نیست که شما در اختیارش نداشته باشید .

این برنامه از شبکه هایی که تحت بستر های اینترنت ، LAN ، WLAN یا حتی VPN طراحی شده اند به طور کامل پشتبانی کرده و می تواند به سادگی نصب و اجرا گردد .

 

Net Monitor for Employees Professional 4.6.3 برای چه کارهایی مناسب است ؟
– برای مونیتور کردن کامپیوتر های یک شبکه و فعالیت هایی که توسط یوزر ها انجام می پذیرد .
– برای ریموت کردن توسط ادمین شبکه به منظور کنترل کامل بر سیستم ها
– برای آغاز یا اتمام کار یک نرم افزار
– برای مونیتور کردن فعالیت دانش آموزان در کلاس درس و نیز راهنمایی آنها
– خاموش کردن ، راه اندازی مجدد و … تمامی کامپیوتر ها تنها با یک کلیک

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


system administrator

Hidetools System Administrator یک ابزار بسیار مفید و کاربردی است که برای مدیریت نحوه استفاده از کامپیوتر و دسترسی به اینترنت ساخته شده است . این برنامه به شرکت ها کمک می کند تا از اتلاف وقت و هزینه توسط کارمندان بی مسئولیت خود که با استفاده ی بیجا از رایانه و اینترنت دلیل حضور خود را در محل کار فراموش کرده اند ، جلوگیری کند . با استفاده از این نرم افزار می توانید دسترسی یوزرهای خود را به سایت های اجتماعی نظیر مای اسپیس و فیس بوک بگیرد و همچنین سایت های بازی آنلاین و مسنجر ها را از دسترس آنها دور نگاه دارید . کافیست تا به نرم افزار بگویید دقیقا چه چیزی مد نظرتان هست تا ببینید که چگونه بازدهی کاری کارمندانتان افزایش می یابد . اگر قصد دارید تا پا را از این نیز فراتر بگذارید راهکارهایی برایتان اندیشیده شده است . جلوگیری از نصب برنامه و نرم افزارهای مختلف یکی از آنهاست . بدین ترتیب اگر فردی بخواهد با استفاده از برنامه ی دیگری به جز آنهایی که شما بلاک کرده اید ، فرمان های شما را دور بزند ، نا موفق گردد . یکی دیگر از ویژگی های Hidetools System Administrator قابلیت تهیه گزارش از فعالیت های انجام گرفته می باشد . با این کار گوبی از خودتان چند کپی مشابه تهیه کرده و هر یک را برای مراقبت از رایانه ها و کارهایی که با آنها انجام می شود به پای آنها فرستاده اید . استفاده از فیلترهای خاص برای مسدود سازی تنها بخشی از سایت های اینترنتی ، استفاده به صورت مولتی یوزر و سفارشی سازی آسان از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


Award Keylogger 1.30

تقریبا تمامی کاربران برای وارد کردن اطلاعات مورد نظر خود از کیبورد فیزیکی استفاده می کنند . کیبورد های فیزیکی به دلیل سادگی در استفاده و نیز سرعت بالا تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته اند . توجه زیاد کاربران به این روش ، نظر هکر ها و دزدان اینترنتی را نیز به خود جلب کرده تا با ابداع روشی بتوانند به مقاصد خود برسند . کی لاگر ها مدت زیادی است که میهمان کاربران بی توجه به نکات امنیتی گشته و باعث از دست رفته اطلاعات ارزشمندشان گشته است . نحوه کار کی لاگر ها بدین صورت است که با مونیتور و ضبط کردن دکمه های فشرده شده در کیبورد ، فرد هکر را از داده هایی که برای لاگین کردن در سایت های مختلف استفاده کرده اید ، یادداشت های روزانه ، حسابرسی ها و هر گونه تایپی که داشته اید آگاه ساخته و او را نیز بر انجام آنها قادر می سازد . تا کنون نرم افزارهای زیادی را برای مقابله با کی لاگر ها در دانلود کدهقرار داده ایم که هر یک ویژگی های خاص خود را داشته اند . اما در این مطلب قصد معرفی یکی دیگر از Anti Keylogger ها را نداریم ، چرا که هدف معرفی نرم افزاری است که شما را بدون نیاز به علم برنامه نویسی به یک هکر و سرقت کننده اطلاعات تبدیل می نماید .

این نرم افزار با تحت کنترل گرفتن کامل فعالیت های یوزرهای یک کامپیوتر ، تمامی فعالیت های آنها را به طور کاملا مخفیانه ضبط کرده و شما می توانید به سادگی از رویداد های انجام گرفته آگاهی پیدا نمایید . اینبرنامه که Award Keylogger نام دارد علاوه بر کار کی لاگر ها معمولی که تنها وظیفه ی شان ضبط حروف تایپ شده می باشد ، امکاناتی نظیر تهیه اسکرین شات از محیط های وارد شده توسط کاربر ، نمایش لیست اپلیکیشن های استفاده شده و ذخیره ی سایت های باز شده را در اختیارتان قرار می دهد . تمامی این فرایند ها بدون اینکه کاربر در حال استفاده از کامپیوتر بفهمد ذخیره شده و اطلاعات کسب شده در خروجی های HTML و MHT قرار می گیرند . بدین ترتیب دیگر هیچ گاه از اینکه کامپیوترهای شرکت یا خانه ی خود مورد سو استفاده قرار بگیرند نگران نخواهید بود چرا که با در اختیار داشتن این نرم افزار ، گویی خود همیشه پشت میز نشسته و نظارت می کنید .

 

ویژگی های کلیدی Award Keylogger 1.30 :
– استفاده کاربری بسیار ساده
– اجرا به صورت کاملا مخفیانه و بدون اطلاع کاربر از وجود برنامه
– ذخیره پسورد های وارد شده در تمامی نرم افزار ها
– ضبط گفت و گو های انجام شده در نرم افزار های پیغام رسان نظیر یاهو مسنجر
– قابلیت تهیه اسکرین شات از محیط های مختلف
– امکان ذخیره فعالیت های انجام شده توسط ماوس
– قابلیت پیدا کردن کلمات کلیدی مورد نظر شما و هشدار دادن در صورت وجود
– توانایی ارسال گزارشات به ایمیل شما 
– ضبط پسورد های لاگین ویندوز های ۹۸/Me/2000/XP/VISTA
– و …

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


Multi Password Recovery

 

این روزها تقریبا اکثر سایت ها برای خدمات دهی به کاربران خود بخشی را برای عضویت در نظر گرفته که می بایست کاربر با انتخاب نام و کلمه ی عبور ، به نوعی برای استفاده از خدمات مختلف نظیر دانلود فایل مجوز را کسب کند . حال اگر شما کاربر حرفه ای تری باشید قطعا می بایست پسورد های بیشتری را در حافظه تان ذخیره کنید . به طور مثال کلمه ی عبور اکانت های اف تی پی و پنل هاست و یا پنل مدیریت محتوا جزء بخش های مهمی هستند که همیشه می بایست آنها را حفظ باشید . دامنه ی استفاده از پسورد ها فقط به سایت های محدود نگشته و در بسیاری از نرم افزار ها و حتی بخش های مختلفی از ویندوز نیز مورد استفاده قرار می گیرد . مثلا اکانتی که با استفاده از آن به اینترنت متصل می شوید ، آی دی یاهو مسنجر ، ایمیل کلاینت ها ، اف تی پی کلاینت ها از جمله ی این بخش ها می باشند . حال می بینید که ممکن است گاهی کلمات عبوری را که زمانی از آنها استفاده می کرده اید ، فراموش کرده و به نوعی دسترسی تان به بخش یا پایگاه مورد نظر امکان پذیر نیست . در این هنگام تنها کاری که می توانید انجام دهید استفاده از نرم افزار های بازیابی پسورد می باشد .

 

Multi Password Recovery نام یک برنامه بسیار قدرتمند برای ریکاوری پسورد های گم شده در ویندوز می باشد . همانطور که از نام این نرم افزار پیداست گستره ی استفاده از آن به یک یا دو بخش محدود نگشته و هدف طراحانش از انتخاب کلمه ی مولتی نمایش وسعت کاربری آن در بخش های مختلف ویندوز و نرم افزار های گوناگون می باشد . اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که کلمات عبور را به سادگی فراموش می کنند قطعا این برنامه به کارتان خواهد آمد . پشتیبانی Multi Password Recovery از بیش از ۸۰ نرم افزار مختلف چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت که تنها به ذکر گونه های مشهوری از آنها نظیر فایرفاکس ، اپرا ، اینترنت اکسپلورر ، CuteFTP ، Outlook Express ، Mozilla Thunderbird ، Gmail Notifier ، Advanced Dialer ، Download Master ، Yahoo! Messenger ، Windows Live Messenger و ASP.NET Account بسنده می کنیم . در نسخه پیش رو که از دانلود کده دریافت می کنید ، ورژن پرتابل نیز قرار داده شده است که تنها با کپی کردن آن بر روی فلش مموری و حافظه های قابل حمل می توانید زمینه را برای استفاده در هر مکانی فراهم نمایید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


actual-spy

اگر با واژه های امنیتی در دنیای کامپیوتر آشنا باشید حتما همیشه از کی لاگر ها به عنوان بدافزارهایی که تنها می توانند اطلاعات شما را سرقت کنند ، یاد کرده اید اما آیا تا به حال به فکر این افتاده اید که خود یکی از آنها را به خدمت گرفته و جاسوسی سایرین را نمایید ؟ 
Actual Spy نام یکی از نرم افزارهایی است که به منظور جاسوسی کردن در فعالیت کاربرانی است که از یک کامپیوتر استفاده می کنند . بدین ترتیب تنها کافیست تا نرم افزار را اجرا نموده و دکمه مخفی سازی آن را بفشارید . حال این برنامه شروع به مونیتور کردن کارهای انجام شده توسط کاربران به صورت کاملا مخفی و بدون نمایش هیچ گونه پنجره ی خاصی می کند و تمامی حرکات از قبیل دکمه های فشرده شده از روی کیبورد ، برنامه های باز و بسته شده و اطلاعاتی که بر روی کلیپبورد ذخیره شده اند را ضبط می کند .

ویژگی های کلیدی Actual Spy v3.0 :
– تهیه اسکرین شات در دفعات متعدد از صفحه نمایش
– ذخیره اسامی نرم افزارهای باز و بسته شده
– مشاهده محتویات موجود در کلیپبورد
– ضبط تمامی فعالیت های پرینتر
– ضبط کانکشن های وصل شده به اینترنت
– ذخیره آدرس های وب مشاهده شده
– ضبط خاموش و روشن شدن ها کامپیوتر
– اجرا در حالت استاندارد و مخفی
– پشتیبانی از ویندوز های NT ، ۲۰۰۰ ، اکس پی و ویستا

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


HT Parental Control

بسیاری از والدین به دلیل اینکه ممکن است کودکانشان به بخش هایی وارد شود که مورد نظر آنها نیست ، دسترسی کامل فرزند را از کامپیوتر قطع می کنند اما همانگونه که تجربه نشان داده است ایجاد محدودیت های بیشتر نتیجه ی عکس خواهد داشت .اگر خواسته باشید تا هنگامی  که در کنار کودکتان حضور ندارید برخی از کنترل های کامپیوتری را در اختیار شما باشید تنها راه ، استفاده از یک نرم افزار قدرتمند مانندHidetools Parental Control می باشد . این برنامه با مونیتور کردن کامل فعالیت های فرزندتان ، شما را از آنچه انجام داده است ، آگاه می سازد . ابزاری حرفه ای که شما را در جریان کارهای مختلف انجام شده قرار خواهد داد و آسایشی بی بدیل را از بابت استفاده ایمن از کامپیوتر برایتان به ارمغان خواهد آورد . اینبرنامه با مونیتور کردن به صورت مخفی اطلاعاتی نظیر حروف تایپ شده به وسیله کیبورد ، وب سایت های مشاهده شده ، فعالیت سیستم ، برنامه های استفاده شده و بسیاری دیگر را در قالب گزارش های پیشرفته در اختیارتان قرار خواهد داد . ویژگی قابل توجه گنجانده شده در این نرم افزار امکان ارسال گزارشات تهیه شده توسط نرم افزار با استفاده از ایمیل می باشد . بدین ترتیب اگر حتی هزاران کیلومتر هم از کامپیوتر مورد نظر دور باشید برایتان فرقی نخواهد کرد چرا که گزارشات به سادگی بازکردن ایمیلتان در اختیار خواهد بود .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Password Recovery Bundle

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که نام کاربری و یا کلمه ی عبوری را که تا چند روز پیش با استفاده از آن به اکانت موردنظرتان دسترسی پیدا می کردید ، گم کرده باشید ؟ در چنین مواقعی اگر امکان بازیابی پسورد به وسیله سوال های امنیتی باشد و آنها را نیز به خاطر داشته باشید می توانید پسورد گم کرده ی تان را پیدا کنید اما در غیر اینصورت می بایست منتظر امداد های غیبی بمانید تا بلکه چیزی به ذهنتان خطور کند !
Password Recovery Bundle نام یک نرم افزار حرفه ای و بسیار کاربردی است که به شما کمک می کند تا بدون نیاز به معجزه و یا تفکر زیاد به راحتی به یوزرنیم و پسوردی که در نرم افزارهای مختلف وارد کرده اید دسترسی پیدا نمایید . این اکانت های گم شده می تواند مربروط به شناسه مسنجر های شما ، ایمیل، مرورگر اینترنت ، سرور FTP و بسیاری از برنامه های دیگر باشد . به وسیله این برنامه قادر خواهید تا پسورد بیش از ۴۵ نرم افزار مختلف را به سادگی انتخاب نام از لیست موجود ، کرک کنید ! بدین ترتیب شما صرفه جویی بسیاری در وقت ارزشمند و سرمایه ی تان خواهید نمود و بدون مراجعه به تکنیسین های رایانه ای و فقط با یک بار اجرا نمودن Password Recovery Bundle می توانید پسورد های از دست رفته ی خود را بیابید .
لازم به ذکر است عواقب سو استفاده از این برنامه به عهده ی کاربران می باشد !

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي


Network LookOut Administrator Professional

Network LookOut Administrator نام نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به صورت آنلاین اقدام به مشاهده دسکتاپ کامپیوترهای تحت شبکه خود نمایید . با این برنامه شما همیشه می توانید از اعمال کاربران خود آگاه باشید و به طور کلی رفتار آنها را کنترل نمایید . علاوه بر نمایش صفحه دسکتاپ ، این نرم افزار قابلیت های فراوان دیگری را نیز در اختیارتان قرار می دهد که مهم ترین آنها ، قابلیت استفاده از ماوس و کیبورد به صورت ریموت ، برای کنترل یوزر مورد نظر می باشد . بدین ترتیب بدون آنکه در محل قرار گیری کامپیوتر کاربر خود قرار داشته باشید ، می توانید از‌ آن استفاده کنید . استفاده از این برنامهدر مکان ها و موقعیت های مختلف می تواند مفید واقع شود . به طور مثال برای مونیتور کردن فعالیت های کودک تان از طریق ریموت ،  استفاده در کلاس های درس برای تدریس بهتر مطالب و مشاهده رفتار کارمندان ، این برنامه کمک های فراوانی به شما می کند .

Network LookOut Administrator برای کنترل سریع تر بر کامپیوتر های یوزر ، میانبر هایی را برای شما آماده کرده است که به وسیله آنها می توانید به سادگی و تنها با یک کلیک کارهایی نظیر لاگ آف ، راه اندازی مجدد و خاموش کردن کامپیوتر را به سادگی انجام دهید . این نرم افزار از قابلیت های کلیدی دیگری نیز بهره می برد که از میان آنها می توان به بزرگنمایی تصویر دسکتاپ یوزر ، نمایش نام یوزر متصل شده ، کنترل پهنای باند ، قفل کردن صفحه ، کنترل محافظ صفحه و رمزگذاری کردن ارتباط اشاره نمود .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

Trojan Remover نرم افزاری است قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها ، بد افزارها ، popup ads ها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوارابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند ، پنجره های تبلیغاتی مختلف برای ورود به سایت ها باز می شوند ، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائما با اسپمینگ روبرو می شوید ، قطعا امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و ممکن است  مشکلات عجیب تر و البته خطرناک تری نیز برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز ، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند ، حال کافیست تا تروجان ها ، ابزارها و ربات های جاسوسی و… هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند ، آنگاه دیگر مطمئنا سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعا هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و … در معرض خطر قرار دارند. Trojan Remover از ورود هرگونه ابزار ، برنامه و … که امنیت کامپیوتر شما را به خطر می اندازد جلوگیری کرده و دائما در حال بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک می باشد تا در صورت مشاهده موردی خاص ، به حذف و پاک سازی آن بپردازد و از آلوده شدن سیستم به هرگونه مخرب جلوگیری کند.

ویژگی های کلیدی Loaris Trojan Remover 1.2.1.5 :
- پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها ، بد افزارها ، popup ads ها و هرگونه اطلاعات مخرب
- مقابله با انواع کدهای مخرب در وب
- تشخیص سریع مخرب ها و متوقف کردن لحظه ای آن ها
- بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک به صورت لحظه ای
- جلوگیری از سرقت رمزهای عبور و شخصی
- بررسی حافظه های متصل شده و پاک سازی آن ها
- و…

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 REFOG Personal Monitor

با استفاده از نرم افزار REFOG Personal Monitor می توانید رفتار کاربران کامپیوتر های محلی و ریموت را زیر نظر خود بگیرید . همچنین شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا رفتار کودک خود را در استفاده از اینترنت کنترل نمایید . از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به تهیه گزارش از کارهای انجام شده اشاره کرد که می تواند اطلاعات کامل و جامعی را در زمینه نحوه استفاده کاربران در اختیار شما قرار دهد .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي


کمپانی Microsoft که تولید کننده Windows است برای مقابله با کسانی که از ویندوز های کپی شده که در آن ها قوانین CopyRight رعایت نشده است اقدام به ارائه ویندوزهای Genuine کرده است و در حقیقت ویندوزهایی توانایی Update شدن را دارند که از این دسته باشند. هنگامی که به اینترنت متصل هستید از طریق ارسال فایل های Update به ویندوز شما ، این مسئله توسط Microsoft چک می شود که آیا ویندوز را خریداری کرده اید یا از CD های کپی شده استفاده نموده اید و در صورتی که از ویندوز های کپی شده استفاده کرده باشید برای شما دائماً پیام Genuine نمایش داده می شود که با پرداخت مبلغی ویندوز شما نیز قانونی شود. برای اینکه این هزینه را متحمل نشوید سایت دانلود کده یک کرک برای شما تهیه کرده است که با اجرای آن تنها در مدت چند ثانیه قانونی کردن ویندوز را به چشم میبینید و شما توانایی دریافت بروزرسانی ها را از سایت مایکروسافت خواهید داشت. این نرم افزار کاربردی برای ویندوز ایکس پی و ویندوز ویستا تهیه شده است. امیدواریم از دانلود رایگان آن لذت ببرید.

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید استفاده سایرین از کامپیوتر شخصی تان را زیر نظر بگیرید ؟
Real Spy Monitor نرم افزاری با کارایی بسیار بالا برای جاسوسی شما است . با استفاده از این نرم افزار می توانید تقریبا هر عملی که در زمان نبود شما انجام گرفته است را به طور مخفیانه ثبت کنید .
نمایش لیست وب سایت های مشاهده شده ، برنامه های اجرا شده ، فرامین استفاده شده در RUN ، ایمیل های مشاهده شده ، پیام های دریافت و ارسال شده توسط پیام رسان های  مختلف از قبیل یاهو مسنجر و AOL مسنجر از جمله قابلیت های این نرم افزار به شمار می روند .
در صورتی که مایل بودید تا از تمام جزییات انجام گرفته نیز آگاه باشید کافیست تا گزینه Screen spy را فعال کنید تا از تمام فعالیت ها فیلم برداری شود و هیچ چیز از دیدگان شما پنهان نماند .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

با استفاده از این نرم افزار می توانید اسنادی را که به وسیله ی نرم افزارهای آفیس از قبیل Word ، Excel ، Outlook و … ساخته شده و با کلمه عبور محافظت شده است را رمز گشایی کرده و از آن ها استفاده نمایید 

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 686
بازدید کل : 17044
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1